Sunshine Blogger Award


sunshine-blogger-award-2

*

Anne Mieke Vermeulen van Schrijversblog is zo vriendelijk geweest mijn blog te nomineren voor de Sunshine Blogger Award. Dankjewel Anne Mieke!

Ziezo, ik heb alvast aan twee voorwaarden voor nominatie voldaan. In totaal zijn dat er vijf. namelijk:

  1. Plaats het logo van de ‘award”
  2. Uit jouw waardering voor de blogger die jou heeft genomineerd
  3. Deel 7 willekeurige feiten over jezelf
  4. Nomineer 15 bloggers die jij bewondert en deel de nominatie met hen
  5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat hen weten dat ze zijn genomineerd

Hier volgen zeven willekeurige feiten over mij:

  1. werkzaam als gemeenteambtenaar
  2. amateur klassiek zanger (bas-bariton)
  3. geboren in Groningen
  4. opgegroeid in Friesland
  5. woonachtig in Zuid-Holland
  6. thuis in Dromenland
  7. zeilen is mijn favoriete sport

Op mijn beurt nomineer ik in willekeurige volgorde de volgende tien bloggers voor de Sunshine Blogger Award:

  1. Stichting De Palingaak omdat zij een uniek schip in de vaart hebben gebracht
  2. Snorri Nidhogsson, omdat hij een grote historische kennis combineert met een al even grote creatieve taalvaardigheid
  3. Marleen Ooms, omdat zij als geen ander de kunst van het weglaten verstaat
  4. Ger Belmer, om zijn leuke liedjes en grappige gedichten
  5. Gerrit Stel, om de wijze waarop hij Groningen op de blogkaart zet
  6. Eltje Doddema, om zijn inzet voor het Algemeen Beschaafd Gronings
  7. Natuurgenietster Janny, om haar mooie foto’s van de (Friese) natuur, en meer
  8. Afanja, ook om zijn mooie foto’s uit de Friese natuur
  9. David Troch, om zijn geestige stukjes over zaken waar normaal gesproken niemand over schrijft
  10. Anja Souren, om haar wijze woorden

Ik hoop dat de genomineerden het mij niet kwalijk zullen nemen dat ik hen met zoveel werk opzadel, en dat zij de nominatie opvatten als een welgemeend compliment. U hoeft er niets mee te doen als u dat niet wilt.

Met vriendelijke bloggersgroet,

Peter Bouchier

*

 

One thought on “Sunshine Blogger Award

Zegt het voort / Spread the word

