Dichter bij Bloem: doe mee / join me!


J.C. BloemGeachte volger/bezoeker,

Op 26 februari 2017 wordt een grandioze happening georganiseerd in Theater Castellum in Alphen aan den Rijn. Tijdens deze middag en avond wordt de dichtkunst van J.C. Bloem in het zonnetje gezet maar ook onder handen genomen door dichters, musici, rappers en beeldend kunstenaars uit allerlei disciplines en culturen. Een warm bad van creativiteit!

Ik heb mij opgeworpen als eerste aanspreekpunt voor dichters die willen meedoen aan dit bijzondere evenement. Bent u of kent u zo iemand? Neem contact met mij op via het contactformulier elders op deze site. Ik mail u zo snel mogelijk terug.

Kijk voor meer informatie op deze speciale Facebookpagina.

Zegt het voort!
*
Dear follower /visitor,

The afternoon and evening of February 26, 2017 will see a magnificent  happening in Theater Castellum in Alphen aan den Rijn in honour of famous Dutch poet J.C. Bloem. His work will be highlighted, commented and (re)arranged by contemporary poets, musicians, rappers and artists from various disciplines and cultural backgrounds. A true eruption of creativity!

I have happily volunteered as a first contact for poets interested in contributing to this special event. Use the contact form on this site, and I will be in touch ASAP.

Check this Facebook page for more information.

Spread the word!

5 thoughts on “Dichter bij Bloem: doe mee / join me!

Zegt het voort / Spread the word

