zonnige Zondag 3 september


En daar was-ie weer, met rollator! ik zag een vrolijke Peter staan, en dacht :  Hij is weer thuis!
Lekker koffie met appeltaart op, want we hebben wat te vieren! Met de rollator boodschappen gedaan in de winkel, samen gegeten en de afwas gedaan, lekker ouderwets samen! Kan  niet beter dan met Peter!

En wat mij betreft: ik kan niet wachten met thuis komen!

De welkomstzoen was meer dan hartelijk, zoals ik van Ans kon verwachten. Door de verkleurende bomen voor het huis scheen nazomerlicht. De stoeptegels werden nog een beetje warmer. De voordeur wenkte mij naar binnen, waar ik werd begroet met gastvrijheid.

11 thoughts on “zonnige Zondag 3 september

Zegt het voort / Spread the word

